خرید کارواش نانو بخار

کاربرد دستگاه کارواش بخار

خرید کارواش نانو بخار

۳۳ بازديد
بخار پاک کننده به راحتی و بدون زحمت تمام آلودگی های موجود در قسمت بیرونی اتومبیل شما را از بین می برد. هیچ فشاری وجود ندارد ، هیچ مالش سختی وجود ندارد ، و این یک رویکرد کاملاً موثر در زمان است. از آنجا که ما برای انجام کار از بخار استفاده می کنیم ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد باقیمانده سمی نیست که ممکن است پس از شستشوی منظم از بین برود. پنجره ها چطور؟ پنجره های تمیز و شفاف فقط عالی به نظر نمی رسند ، بلکه از نظر ایمنی نیز یک ضرورت هستند. خطوط روی پنجره شما می تواند دید را در طول روز و شب پنهان کند. با بخار ، شما نمی توانید چیزی کمتر از درخشش بدون رگه داشته باشید.
بخار به همان اندازه که در برابر خاک سخت است نیز ملایم است. این ترکیبات موذی و مومی مانند موم و قیر را از سپرها ، قالب های آن و هر بخش کروم خارج می کند. تمیز کردن صفحه های وینیل بدون آسیب رساندن بسیار مشکل است ، اما با کمک بخار می توانید از یک پایان کاملاً بی نقص لذت ببرید. چرخ ها ، لاستیک های سفید دیواری و سایر موارد سخت برای تمیز کردن قسمت بیرونی اتومبیل شما نیز همین است.
بخار نه تنها برای قسمت بیرونی ماشین شما بلکه برای فضای داخلی نیز مناسب است. بخار در تماس با سطوح داخل اتومبیل شما باعث از بین رفتن آلودگی ها ، بوها و همچنین باکتری های خطرناک می شود. برخی از قوی ترین بوی هایی مانند لکه های مربوط به لکه های حیوانات خانگی ، کپک ، کپک و سیگار کشیدن به لطف قدرت تمیز کنندگی بخار می توانند در آینه دید عقب شما باقی بمانند.
https://www.alibaba.com/showroom/steam-car-wash.html
بخار بر خلاف تمیز کردن روکش مبلمان اتومبیل شما ، برای داشتن نتایج بوی تمیزتر و تازه تر ، به پارچه نفوذ می کند. درست مانند تمیز کردن نمای بیرونی ، تمیز کردن فضای داخلی نیز هنگام استفاده از این روش بدون دردسر است. همچنین هنگام تمیز کردن آنهایی که دستیابی به قطعاتی مانند منافذ هوا ، نگهدارنده های لیوان ، زیرسیگاری ها ، زیر دست ها و داشبوردها بسیار کارآمد است.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.