کارواش بخار چگونه وسیله ای است؟

کاربرد دستگاه کارواش بخار

کارواش بخار چگونه وسیله ای است؟

۲۹ بازديد
تمیز کردن با کارواش بخار بهترین راه حل برای ضد عفونی کردن فضای داخلی و خارجی خودرو است و کل صنعت کارواش را در سراسر جهان تغییر می دهد. عوامل زیادی در ایجاد این تغییر نقش داشته اند: مصرف بیش از حد آب یک واشر تحت فشار، ممنوعیت مواد شیمیایی تهاجمی و نیاز به کاهش میزان تلاش و زمان صرف شده.
کارواش بخار برای تمیز کردن فضای داخلی، ضدعفونی دریچه های تهویه مطبوع، چربی زدایی موتورها و حتی شستشوی بدنه کل خودروها استفاده می شود.
کارواش هایی که از کارواش بخار استفاده نمی کنند معمولا 100 تا 150 لیتر آب برای تمیز کردن بدنه یک ماشین هدر می دهند.
با کارواش های بخار و خلاء حرفه ای TPA، کمتر از 8 لیتر آب برای هر خودرو مصرف می کنید: 93 درصد صرفه جویی در مصرف آب. بد نیست، درست است؟ ما در تلاش برای نجات سیاره خود با بسیاری از حرکات خوب کوچک هستیم و اجتناب از اتلاف یک نقطه شروع عالی است.
ضدعفونی کردن فضای داخلی خودرو نه تنها امکان از بین بردن کثیفی و بوی بد را فراهم می کند. مهمتر از همه، این اجازه می دهد تا کنه ها، کپک ها و باکتری هایی را که در پارچه ها یا سیستم تهویه مطبوع پنهان شده اند، از بین ببرند.
کنه ها و باکتری های داخل خودرو می توانند باعث آلرژی گرد و غبار، مشکلات تنفسی و سردرد شوند.
این علائم در زمستان زمانی که پنجره ها اغلب بسته هستند، بدون گردش هوای کافی و هنگامی که سیستم گرمایشی روشن است، تشدید می شود.
ضدعفونی مناسب داخل خودرو با کارواش بخاریک عملیات اساسی برای سلامتی ما است که باید به صورت دوره ای تکرار شود.
اگر سگ ها و شاید حتی بچه ها با ماشین رفت و آمد می کنند، اکیداً توصیه می شود که داخل ماشین مرتب ضدعفونی شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.