کارواش بخار چه استفاده ای دارد؟

کاربرد دستگاه کارواش بخار

کارواش بخار چه استفاده ای دارد؟

۳۷ بازديد
آیا تهیه کارواش با بخار برای محیط زیست بهتر است؟
بله، در هر کارواش فقط حدود 1 گالن آب استفاده می شود. کارواش های معمولی ، در خانه یا رانندگی از طریق ماشین ، در هر کارواش حدود 20-30 گالن آب استفاده کنید. که اگر با تنها 1 گالن آب در هر کارواش مقایسه شود ، باور نکردنی است!
از کجا می توانم مکانی برای شستن بخار اتومبیل خود پیدا کنم؟
کارواش بخار،کارواش 10 سال است که با افتخار به جامعه خدمت می کند و آنها هنوز هم قوی هستند. مدتی است که روش اصلی آنها برای تمیز کردن اتومبیل یک شستشوی دستی حرفه ای است ، اما افزودن یک دستگاه تمیزکننده بخار باعث تغییر روش تمیز کردن اتومبیل می شود.
بخار برای تمیز کردن و پاکسازی مناطق مختلفی استفاده می شود که روزانه با آنها تماس داریم. بخار را می توان برای مواردی با ملایم مانند اتو کردن لباس های ظریف تا یک فرم ضد عفونی کننده حمام ، آشپزخانه و موارد دیگر استفاده کرد. امروزه تمیز کردن بخار به دلیل مزایای زیادی که دارد در بین دارندگان وسایل نقلیه در سراسر جهان محبوب است.
کارواش نانو بخار بهترین روش برای کسانی است که نگران پاک کننده های فشار قوی هستند که به قسمت های حساس الکترونیکی وسیله نقلیه خود آب می ریزند. تمیز کردن بخار در مناطق تحت تأثیر محدودیت های آب نیز ایده آل است. این همچنین به این معنی است که استفاده از مواد شیمیایی سخت حذف شده است که برای ماشین شما و محیط زیست نیز بسیار مفید است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.