فروش کارواش بخار با کیفیت

کاربرد دستگاه کارواش بخار

فروش کارواش بخار با کیفیت

۳۵ بازديد
کارواش بخار زاگرس یک بخارشوی تجاری جمع و جور صنعتی با طراحی دیگ بخار در حال ثبت اختراع است. کارواش بخار با فشار 10 بار (140 psi) به سرعت و به راحتی کثیفی، چربی و لکه ها را پاک می کند و تمیز کردن وسایل نقلیه حتی بسیار کثیف را بسیار آسان می کند. کارواش بخار نواحی و سطوح در دسترس را به سختی تمیز می کند و چکه در کارگاه ها یا پارکینگ ها را از بین می برد. نگهداری و بهره برداری از آن با حداقل نیاز به نگهداری آسان است.
تولید بخار 8-10 دقیقه طول می کشد و توسط ریزپردازنده کنترل می شود. حداقل مقدار آب را برای هر نظافتی مصرف می کند (فقط 2-3 لیتر برای تمیز کردن یک ماشین استفاده می شود). همچنین، زمان کمتری برای تمیز کردن نیاز دارد (یک ماشین را می توان در 10-15 دقیقه تمیز کرد).
حجم بخاری بخارشوی 18 کیلو وات و ظرفیت مخزن آب 20 لیتر (5.28 گال) می باشد. دارای LCD برای نمایش اطلاعات تولید بخار و LED برای نشان دادن وضعیت مربوط به بخاری، تولید بخار و سطح آب. اندازه مولد بخار 21 لیتر (5.54 گال) است.
این سیستم می تواند توسط دو نفر در یک زمان در نوع با ظرفیت بخار بیشتر استفاده شود. همچنین برای خدمات موبایل و برنامه های کاربردی صنعتی مناسب است. این سیستم با فناوری کنترل ریزپردازنده و تمام ابزارهای ایمنی مورد نیاز ارائه می شود، بنابراین می توان از آن در تمام طول روز بدون هیچ مانعی استفاده کرد.
بخار همیشه به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی و یک عامل تمیز کننده خوب در نظر گرفته شده است. همه سطوح را نمی توان با اسپری با فشار بالا تمیز کرد. کارواش بخار برای تمیز کردن موتور، فضای داخلی، لاستیک‌ها و همچنین بدنه خودرو انجام می‌شود.
حتی سخت ترین کثیفی ها را می توان با بخارشوی پاک کرد. کارواش بخار ماشین را از بدترین بوها، میکروب ها و باکتری ها ضد عفونی و خوشبو می کند. کارواش بخار از دستگاه جت بخار برای شستشو و تمیز کردن فضای داخلی و خارجی خودرو استفاده می کند. جت‌های بخار در صورت استفاده صحیح بر روی سطح خودرو کاملاً ایمن هستند. علاوه بر این، بخار دارای اثرات ضدعفونی کننده و خوشبو کننده است. خاص ترین ویژگی کارواش بخار سازگاری با محیط زیست آن است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.