ویژگی های کارواش بخار

کاربرد دستگاه کارواش بخار

ویژگی های کارواش بخار

۳۳ بازديد
ما لوازم جانبی مختلفی داریم که کارواش شما را ستایش می کنند. از شلنگ ها و تفنگ های طولانی مدت گرفته تا برس هایی برای خاک سخت و بطری های اسپری برای موم و درخشش!
چرا به سراغ کارواش بخار برویم؟
کارواش با بخار ماشین یک دوره کاملاً جدید از کارواش است. ماشین شما را از هر کجا و از آن گوشه هایی که رسیدن به آن ممکن نیست شستشو می دهد.
ما ترجیح می دهیم ماشین را با بخار بشویید همچنین زیرا ماشین شما را از هر گوشه صاف می کند و ماشین شما را نیز تمیز می کند. توانایی ضدعفونی کننده کارواش بخار خشک نیاز به مواد شیمیایی را به حداقل می رساند و به شدت باقیمانده مضری را که می تواند به زهکشی طوفان ما برسد کاهش می دهد.
و هدف اصلی صرفه جویی در مصرف آب است، زیرا همه می دانند که تخفیف آب در حال افزایش است. بنابراین همه ما باید در مورد آن فکر کنیم و باید کاری در آن زمینه انجام دهیم.
https://carwash20boxar.deyblog.ir/
من متوجه شدم که انسان 100 لیتر و بالاتر از آب را برای شستن یک وسیله نقلیه مجرد هدر می دهد. آب نابجا مجبور بود ماشین را بشوید و هر کسی ماشین خود را خیلی منظم می‌شوید.
اما با این کارواش بخار ماشین می توانید ماشین خود را با موثرترین 20 لیتر آب بشویید. اکنون با انتخاب بخارشوی اتومبیل، به سادگی باور کنید که چقدر آب ذخیره می شود.
در شرایطی که تقریباً هیچ فاضلابی برای تمیز کردن وجود ندارد، اکنون نمی‌توانید پول خرید مخزن ذخیره را ذخیره کنید، اما علاوه بر این از جریمه‌های سنگین دستورالعمل‌های فاضلاب اجتناب کنید.
علاوه بر این، با استفاده از پاک کننده های شیمیایی کمتر، پس انداز مالی از خرید مکرر محصولات شیمیایی جمع آوری خواهید کرد. سازگار با محیط زیست و در دراز مدت مقرون به صرفه است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.