مزایای استفاده از کارواش بخار

کاربرد دستگاه کارواش بخار

مزایای استفاده از کارواش بخار

۳۰ بازديد
همانطور که می بینید، اگر احتمالاً لباس های بسیار کثیف دارید یا اگر به لباس های بسیار تمیز نیاز دارید، کارواش بخار یک گزینه عالی است. همچنین اگر نگران چین و چروک هستید (یا می خواهید تا حد امکان از اتو کشیدن خودداری کنید) می تواند انتخاب خوبی باشد. با این گفته، ممکن است از یک شوینده کارواش بخار بهره مند شوید اگر:
کار یا تفریح ​​شما شامل کثیف شدن شدید است (به عنوان مثال، شما با ماشین آلات یا در باغ کار می کنید، از ورزش در فضای باز لذت می برید، یا هنرمندی هستید که با مواد قابل شستشو کار می کنید).
شما یا یکی از اعضای خانواده تان به طور غیرعادی نسبت به آلرژن ها حساس هستید یا یک بیماری خود ایمنی دارید. هر چه دما بالاتر باشد، برای از بین بردن باکتری ها و میکروارگانیسم ها مانند کنه های گرد و غبار بهتر است.
https://carwashsteam1.hpage.com/
احتمالاً لکه‌ها را درمان می‌کنید یا برای تمیز کردن لباس‌هایتان سخت‌گیر هستید. کارواش بخار می تواند کثیفی الیاف را از بین ببرد و به از بین بردن لکه کمک کند، مانند یک پیش تصفیه. ثابت شده است که تمیز کردن عمیق با کارواش بخار تا حدودی در از بین بردن لکه موثر است و می تواند خیساندن قبل را به چیزی از گذشته تبدیل کند.
در حالی که اکثر ماشین‌شویی‌های کارواش بخار در سطح بالاتری از مقیاس قیمت قرار دارند، حداقل یک با قیمت 1000 دلار یا کمتر در دسترس است. اگرچه همه ویژگی های کارواش بخار یکسان نیستند. آنها در شدت و دمای بدست آمده متفاوت هستند.
وقتی به ماشین لباسشویی نگاه می کنید در مورد ویژگی کارواش بخار بپرسید و دمای به دست آمده را تأیید کنید تا بتوانید مزیت آن را در مقابل هزینه اضافی آن ماشین بسنجید.
وقتی صحبت از پرداخت هزینه برای این ویژگی به میان می آید، واقعاً به کارایی بخار و تعداد دفعات استفاده از آن و همچنین تفاوت قیمت ماشین لباسشویی در مقایسه با ماشین بدون مزایا کارواش بخار بستگی دارد. اگر به دنبال 100 دلار برای این ویژگی هستید، باید راحتی را در مقابل این هزینه اضافی بسنجید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.