لیست قیمت کارواش بخار

کاربرد دستگاه کارواش بخار

لیست قیمت کارواش بخار

۳۴ بازديد
ما باید اعتراف کنیم به دلیل کمبود وقت و ترس از جریمه، ماشین هایمان را توسط «مرد» زیر جایمان تمیز می کنیم. اگر به علائم چرخشی که فقط از یک پا قابل مشاهده هستند اهمیتی نمی دهید، راه حلی کاملاً عالی است. مشکل اینجاست که فضای داخلی هرگز تمیز نمی شود. ما کابین را با پایین نیاوردن شیشه‌ها و ممنوع کردن غذا خوردن در ماشین تمیز نگه داشته‌ایم، اما همچنان لکه‌های تیره روی نقاط تماس چرمی و بچه‌ها به پشتی صندلی‌ها لگد می‌زدند. بنابراین هنگامی که کافو پیشنهاد ارائه خدمات کارواش سیار بخار خود را داد، ما از این فرصت استفاده نکردیم.
در حال حاضر فقط در دبی موجود است، چند نکته وجود دارد که باید قبل از احضار ون کارواش بخار به محل خود با استفاده از برنامه Cafu در نظر بگیرید. شما باید مطمئن شوید که مکانی که پارک کرده اید فضای کافی برای پارک ون آنها نیز داشته باشد و شستن ماشین شما در آن جای پارک مجاز باشد. همچنین اگر فضایی در اطراف ماشین برای کار آنها وجود داشته باشد، بهتر است. ما در یک محوطه عمومی RTA پارک شده بودیم و خوب بود.
هنگامی که ون در زمان مقرر آمد، یک نفر نیسان پاترول عظیم ما را از داخل و خارج با کارواش بخار داد. یک ساعت و نیم طول کشید تا به پایان برسد، بنابراین مطمئناً کار سریعی نیست، اما ما از تلاش قدردانی کردیم.
همانطور که تبلیغ می شود، بیرون و داخل آن از وسایل شما پاک می شود و با بخار تمیز می شود تا روغن، چربی و کثیفی از سطوح بیرونی پاک شود. شامل اثاثه داخلی، تمیز کردن سطوح و فرش، از بین بردن بو و باکتری است.
هزینه 99 درهم است و باید بگوییم که ارزشش را دارد. فضای داخلی چرم بژ دوباره کاملاً جدید به نظر می رسد، و تقریباً همه لکه ها را از بین می برند، به جز لکه های تیره روی سرپوش که به راحتی از دست می رود. برای انصاف، آنها از ما خواستند که به هر لکه ای که نیاز به کار اضافی دارد اشاره کنیم و ما هم متوجه نشدیم. فرش‌های کف را شامپو نمی‌کنند (که در ماشین ما نیز به رنگ بژ هستند)، قیمت کارواش بخار اما هنوز نسبتاً تمیزتر از قبل است. و نمای بیرونی نیز تمیز است، تا چرخ ها. ما عکس‌های قبل و بعد را نمی‌گرفتیم، زیرا در عکس‌ها خیلی واضح نیست، اما حضوری بسیار قابل مشاهده است.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.